Muchachomalo 3 artikelen

Kies je Doelgroep
Kies je categorie
Muchachomalo 3 artikelen
Doelgroep Toon producten
Kleur Toon producten
Prijs Toon producten
Seizoen Toon producten
Toon producten
Muchachomalo 3 artikelen
3 artikelen
3 van 3 artikelen

Muchachomalo Ondergoed

In 2007 begon de indrukwekkende reis van dit vrolijke ondergoedmerk. Jonge lingeriehandelaar Shirley Schoonebeek bezat al enkele lingeriewinkels in Amsterdam toen zij besloot om zelf een lingeriemerk op te zetten. Dit om het gat te vullen wat was ontstaan op de modemarkt, namelijk het gebrek aan een kleurrijk, fantasierijk en bevlogen merk. Een merk met een verhaal, waar over gesproken kan worden. Een merk wat zich focust op het maken van prints en designs in samenwerking met kunstenaars. Een merk waar de creativiteit geheel op nummer één staat. Zo ontstond Muchachomalo: een unieke samenwerking tussen lingerieontwerpers en kunstenaars. Zo zijn ze de bij Muchachomalo geen trendvolgers maar pioniers op het gebied van trends.

MUCHACHOMALO: GEDURFD EN UNIEK

Het doel van het merk? Iedere jongen, puber, vader en opa een beroep laten doen op hun innerlijke “Bad Boy”. Door het gebruik van mooie ontwerpen, strakke dessins en perfect passende pasvormen, is de collectie betaalbaar, draagbaar en opvallend. De collecties breiden nog steeds uit en elk seizoen komen er nieuwe pasvormen en ontwerpen bij. Muchachomalo’s kunnen niet in één naam gevangen worden, het staat voor een wild karakter wat in elke man kan schuilen, voor jongens én mannen van alle leeftijden en met alle soorten karakters.

REBELS, COMFORTABEL EN ARTISTIEK

Er is niets mis met een jongeman die de grenzen opzoekt en een wat rauwer randje toevoegt aan het dagelijkse leven. Jongens én mannen houden diep vanbinnen altijd een jongensstem die ze zegt om een keer buiten de comfortzone te stappen. Inspirerend, verrassend en uniek, Muchachomalo tilt jou naar een hoger creatief niveau! Niet geheel als een verrassing komen dan ook de speerpunten waar Muchachomalo voor staat: rebels, wearable art, comfort en fair. Want wanneer je Muchachomalo vertaalt vanuit het Spaans krijg je letterlijk ‘stoute jongen’.

KUNST OM TE DRAGEN

Zo komt het leven niet met een standaard handleiding maar kun je zelf bepalen in welke mate je het avontuur aangaat. Breek een keer met de bestaande regels en kies je eigen route. Kunst vormt een belangrijk onderdeel van Muchachomalo. Kunst is leuk om aan de muur te hangen of neer te zetten op de schouw maar het is natuurlijk veel leuker om dit te kunnen dragen op je lichaam. Bij Muchachomalo hoef je ook niet te kiezen tussen fashion en comfort. Comfort staat namelijk hoog in het vaandel bij dit frisse merk maar volgens de filosofie van Muchachomalo hoeft het ontwerp niet onderschikt te zijn aan het comfort. Je kunt het comfort zelf ervaren en dan zul je zien dat ze de kunst van het combineren bij Muchachomalo goed begrepen hebben. Last but not least, zorgt Muchachomalo ervoor dat alle producten op een eerlijke wijze zijn gefabriceerd. Zij hechten daarbij ook grote aandacht aan de klantwaardering van klanten dus kwaliteit staat altijd voorop bij dit trendy lingeriemerk.

Dus alle jongens van Nederland én daarbuiten kunnen zich nu kleden in een boxershortmerk wat gemaakt is door ontwerpers en kunstenaars. Weg met die saaie onderbroeken, hallo Muchachomalo!