Winkels

  • De openingstijden van onze winkels kun je terugvinden op www.bomont.nl/winkels

    Ook nog goed om te weten

    Uiteraard houden wij ons aan alle RIVM richtlijnen en houden wij nog steeds 1,5 meter afstand. Wij hebben extra aandacht voor hygiëne en het reinigen van de winkels en vragen onze klanten contactloos te betalen. 

     

  • Jazeker, wij zijn geopend!
    Wij zijn weer open zonder afspraak! Kom jij gezellig shoppen? Je bent van harte welkom! 

    Goed om te weten
    Uiteraard houden wij ons aan alle RIVM richtlijnen en houden wij nog steeds 1,5 meter afstand. Wij hebben extra aandacht voor hygiëne en het reinigen van de winkels en vragen onze klanten contactloos te betalen. 

     

  • Deze service bieden we alleen in onze winkels. Het is natuurlijk wel zo prettig als die broek die u bij Bomont heeft gekocht ook precies past. Soms zijn de broekspijpen of de mouwen van een colbert net iets te lang of wil je dat het rokje perfect om je heupen sluit. Voor het op maat laten maken van kleding heeft Bomont in alle filialen een vermaakservice. Tegen een vergoeding vermaakt een ervaren vakman je kleding: de service is voor heren-, dames- en kinderkleding.
    De meest voorkomende aanpassingen zijn in bijna alle gevallen snel klaar. Dit zijn:

    een broek/rok langer of korter maken;
    een broek/rok innemen of uitleggen;
    de mouwen van een colbert langer of korter maken.

    De kosten en snelheid van deze vermaakservice zijn bekend in de Bomont filialen zelf. Voor meer informatie hierover kan je het beste contact opnemen met je favoriete Bomont filiaal.

  • Om het shoppen zo veilig mogelijk te maken zijn hebben wij in onze winkels voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo verwelkomen wij je met een glimlach, maar houden wij 1,5 meter afstand. Daarnaast nemen wij extra hygiëne-maatregelen.

    Verder willen wij je vragen om zoveel als mogelijk met pin te betalen. Mocht je toch met contant geld willen betalen, wissel het geld uit zonder handcontact door het geld op de toonbank te leggen. Onze collega’s blijven thuis bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts. Wij willen je vragen om hetzelfde te doen als u bovenstaande klachten heeft. Wij verwelkomen je dan graag op www.bomont.nl voor de ultieme shopbeleving!

    Mocht je alsnog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service. Wij willen jou als klant bedanken voor het vertrouwen en het in acht houden van de nodige maatregelen in onze winkels. Tot ziens in onze winkel (of online)!

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)