Corona maatregelen

  • Ja, momenteel zijn alle Bomont-winkels nog open. Echter werken wij wel met aangepaste openingstijden. De actuele openingstijden kun je vinden op de winkelpagina’s van onze website. Houd deze dus goed in de gaten!

  • Om het shoppen zo veilig mogelijk te maken zijn hebben wij in onze winkels voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo verwelkomen wij je met een glimlach, maar houden wij 1,5 meter afstand. Daarnaast nemen wij extra hygiëne-maatregelen. Zo worden onze winkels meerdere malen per dag grondig schoongemaakt. Tevens geldt er in elke winkel een deurbeleid. Zo is er per winkel vastgesteld wat het maximum aantal bezoekers is om de afstand van 1,5 meter te kunnen garanderen.

    Verder willen wij je vragen om zoveel als mogelijk met pin te betalen. Mocht je toch met contant geld willen betalen, wissel het geld uit zonder handcontact door het geld op de toonbank te leggen. Onze collega’s blijven thuis bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts. Wij willen u vragen om hetzelfde te doen als u bovenstaande klachten heeft. Wij verwelkomen u dan graag op www.bomont.nl voor de ultieme shopbeleving!

    Deze vervelende situatie raakt ook ons als Bomont, maar wij blijven positief. Mocht je alsnog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service. Wij willen jou als klant bedanken voor het vertrouwen en het in acht houden van de nodige maatregelen in onze winkels. Laten we samen sterk staan en goed op elkaar passen! Tot ziens in onze winkel (of online)!

  • Jazeker! Het RIVM stelt dat de kans klein is dat je besmet wordt doordat je spullen aanraakt, zoals pakketjes. Deze kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast. Desondanks werken onze webshop-collega’s waar mogelijk met handschoenen. Daarnaast worden uiteraard alle richtlijnen van het RIVM in acht genomen.  

  • Ja, de pakketjes worden voorlopig nog thuis afgeleverd. Mocht dit veranderen dan laten wij dit uiteraard weten!

  • DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Door deze maatregel is het mogelijk dat een verzending naar het DHL-servicepunt een dag langer onderweg is. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw bestelling onderweg is. Meer informatie vanuit DHL vind je hier.

    Link: https://www.dhlparcel.nl/nl/zakelijk/corona-europa

  • Heb je je bestelling laten bezorgen bij een DHL-punt, maar je ben niet in de gelegenheid deze op te komen halen? Neem dan contact op met onze Customer Service. Zij zorgen ervoor dat jouw bestelling geretourneerd wordt en vervolgens wordt verstuurd naar uw huisadres op het moment welke voor jou het beste uitkomt.

  • Je hoeft je geen zorgen te maken. We hebben een retourtermijn van 30 dagen. Mocht je verdere problemen hebben met het retourneren van je pakketje kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service!

    Email: webshop@bomont.nl of via telefoonnummer 0118-586400. Bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30-17:00.

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)