Corona maatregelen

  • DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Door deze maatregel is het mogelijk dat een verzending naar het DHL-servicepunt een dag langer onderweg is. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw bestelling onderweg is. Meer informatie vanuit DHL vind je hier.

  • Ja zeker, jouw pakketje wordt zoals gewoonlijk thuis bezorgd!

    DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Door deze maatregel is het mogelijk dat een verzending naar het DHL-servicepunt een dag langer onderweg is. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw bestelling onderweg is. Meer informatie vanuit DHL vind je hier.

  • In verband met de aangescherpte maatregelen, zijn een aantal servicepunten gesloten. DHL zal jouw bestelde pakket tot drie keer toe aanbieden. Indien het na drie keer niet gelukt is om het pakket af te geven, zal deze ‘retour afzender’ worden gestuurd.

  • Momenteel zijn onze winkels open voor shoppen op afspraak. Per persoon* maak je een eigen afspraak om langs te komen. We houden tijdvakken van 30 minuten aan. Een item retourneren kan gecombineerd worden met een shopafspraak, maar hoeft niet persé. Een retour mag ook zonder afspraak afgegeven aan de balie van de winkel.

    * Kinderen onder de 12 jaar zijn welkom zonder afspraak.

    Maak hier jouw online jouw shopafspraak of mail (webshop@bomont.nl) of bel onze klantenservice (0118-586400) of jouw favoriete winkel.

  • Stuur je pakket retour
    Stuur de artikelen terug in dezelfde verpakking en voeg het meegestuurde retourformulier toe in jouw pakket. Ga naar www.bomont.nl/retouren/ om je retourlabel aan te maken. Omdat niet alle geopende servicepunten de mogelijkheid hebben om een sticker te printen, adviseren we je om het label zelf te printen en op je retourpakket te plakken.

    I.v.m. sluiting van ‘niet-essentiële winkels’, is het niet altijd mogelijk om jouw items te retourneren bij jouw vertrouwde servicepunt van DHL. Het dichtstbijzijnde afhaalpunt kan dus verder weg zijn dan je van DHL gewend bent. DHL heeft haar depots beschikbaar gesteld als afleverpunt. Kijk hier voor de geopende servicepunten van DHL.

     

    Retourneer je pakket in de winkel

    Momenteel zijn onze winkels geopend voor shoppen op afspraak. Per persoon* maak je een eigen afspraak om langs te komen. We houden tijdvakken van 30 minuten aan. Een item retourneren kan gecombineerd worden met een shopafspraak maar hoeft niet persé. Een retour mag ook zonder afspraak afgegeven aan de balie van de winkel.

    * Kinderen onder de 12 jaar zijn welkom zonder afspraak.

    Maak hier jouw online jouw shopafspraak of mail (webshop@bomont.nl) of bel onze klantenservice (0118-586400) of jouw favoriete winkel.

     

  • Maak een afspraak online
    Klik hier om online een afspraak te maken. Kies jouw favoriete winkel en klik op ‘maak afspraak’. Kies één of meerdere tijdslot(en) en vul het formulier in. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer jouw afspraak is goedgekeurd en ingepland.

     

    Maak een afspraak via de mail
    Stuur een email naar webshop@bomont.nl en vermeld hier duidelijk de winkel waar je wilt komen shoppen en het gewenste tijdstip. Wij plannen een afspraak voor je in. Wanneer je afspraak is goedgekeurd en ingepland ontvang je een bevestigingsmail.

     

    Bel met onze klantenservice
    Bel naar onze klantenservice 0118-586400 en maak een afspraak. Zij plannen een afspraak voor je in jouw favoriete winkel. Wanneer je afspraak is goedgekeurd en ingepland ontvang je een bevestigingsmail.

  • Heb je je bestelling laten bezorgen bij een DHL-punt, maar je ben niet in de gelegenheid deze op te komen halen? Neem dan contact op met onze Customer Service. Zij zorgen ervoor dat jouw bestelling geretourneerd wordt en vervolgens wordt verstuurd naar je huisadres op het moment welke voor jou het beste uitkomt.

    Op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur kan je onze Customer Service bereiken op het nummer: 0118-586400 of via webshop@bomont.nl.

  • Momenteel zijn onze winkels geopend voor shoppen op afspraak. Per persoon* maak je een eigen afspraak om langs te komen. We houden tijdvakken aan van 30 minuten. Wil je graag samen winkelen of heb je meer tijd nodig voor jouw shopafspraak? Boek dan een extra tijdvak.

    Ook nog goed om te weten

    • Draag een mondkapje
    • Houd je aan alle geldende gedrags- en hygiëneregels
    • Kinderen onder 12 jaar zijn welkom zonder afspraak, evenals de klanten die een retour komen afgeven.

    Maak hier jouw online jouw shopafspraak of mail (webshop@bomont.nl) of bel onze klantenservice (0118-586400) of jouw favoriete winkel.

     

     

  • Om het shoppen zo veilig mogelijk te maken zijn hebben wij in onze winkels voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo verwelkomen wij je met een glimlach, maar houden wij 1,5 meter afstand. Daarnaast nemen wij extra hygiëne-maatregelen. 

    Verder willen wij je vragen om zoveel als mogelijk met pin te betalen. Mocht je toch met contant geld willen betalen, wissel het geld uit zonder handcontact door het geld op de toonbank te leggen. Onze collega’s blijven thuis bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts. Wij willen je vragen om hetzelfde te doen als u bovenstaande klachten heeft. Wij verwelkomen je dan graag op www.bomont.nl voor de ultieme shopbeleving!

    Deze vervelende situatie raakt ook ons als Bomont, maar wij blijven positief. Mocht je alsnog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service. Wij willen jou als klant bedanken voor het vertrouwen en het in acht houden van de nodige maatregelen in onze winkels. Laten we samen sterk staan en goed op elkaar passen! Tot ziens in onze winkel (of online)!

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)