Corona maatregelen

  • DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Door deze maatregel is het mogelijk dat een verzending naar het DHL-servicepunt een dag langer onderweg is. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw bestelling onderweg is. Meer informatie vanuit DHL vind je hier.

  • Ja zeker, jouw pakketje wordt zoals gewoonlijk thuis bezorgd!

    DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Door deze maatregel is het mogelijk dat een verzending naar het DHL-servicepunt een dag langer onderweg is. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw bestelling onderweg is. Meer informatie vanuit DHL vind je hier.

  • In verband met de aangescherpte maatregelen, zijn een aantal servicepunten gesloten. DHL zal jouw bestelde pakket tot drie keer toe aanbieden. Indien het na drie keer niet gelukt is om het pakket af te geven, zal deze ‘retour afzender’ worden gestuurd.

  • Onze winkels zijn weer geopend! Het retourneren van items kan gemakkelijk en gratis in één van onze winkels. Bekijk hier onze openingstijden. 

  • Stuur je pakket retour
    Stuur de artikelen terug in dezelfde verpakking en voeg het meegestuurde retourformulier toe in jouw pakket. Ga naar www.bomont.nl/retouren/ om je retourlabel aan te maken. Omdat niet alle geopende servicepunten de mogelijkheid hebben om een sticker te printen, adviseren we je om het label zelf te printen en op je retourpakket te plakken. 

    Retourneer je pakket in de winkel
    Geef jouw retourpakketje gemakkelijk af in één van onze winkels. Je betaalt dan geen retourkosten. Bekijk onze openingstijden hier.

  • Heb je je bestelling laten bezorgen bij een DHL-punt, maar je ben niet in de gelegenheid deze op te komen halen? Neem dan contact op met onze Customer Service. Zij zorgen ervoor dat jouw bestelling geretourneerd wordt en vervolgens wordt verstuurd naar je huisadres op het moment welke voor jou het beste uitkomt.

    Op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur kan je onze Customer Service bereiken op het nummer: 0118-586400 of via webshop@bomont.nl.

  • Onze winkels zijn weer geopend zonder afspraak! Kom jij gezellig shoppen? Je bent van harte welkom! 

    Goed om te weten
    Wij hebben extra aandacht voor hygiëne en het reinigen van de winkels en vragen onze klanten contactloos te betalen. 

     

     

  • Om het shoppen zo veilig mogelijk te maken zijn hebben wij in onze winkels voorzorgsmaatregelen getroffen.

    Wij willen je vragen om zoveel als mogelijk met pin te betalen. Mocht je toch met contant geld willen betalen, wissel het geld uit zonder handcontact door het geld op de toonbank te leggen. Onze collega’s blijven thuis bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts. Wij willen je vragen om hetzelfde te doen als u bovenstaande klachten heeft. Wij verwelkomen je dan graag op www.bomont.nl voor de ultieme shopbeleving!

    Mocht je alsnog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service. Wij willen jou als klant bedanken voor het vertrouwen en het in acht houden van de nodige maatregelen in onze winkels. Tot ziens in onze winkel (of online)!

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)