0 Shoppingbag   € 0,00
Toegevoegd aan shoppingbag Shoppingbag (0 artikelen)

Geen artikelen aanwezig in shoppingbag.

Betalen


  • Onze online betaalmogelijkheden worden verzorgd door Buckaroo. 
    Buckaroo is gespecialiseerd in het veilig afhandelen van betalingen via internet. Er wordt gebruik gemaakt van een platform waarin je veilig je betaling, via een SSL (beveiligde) verbinding, kunt afhandelen.

    Zie hieronder van welke betaalmogelijkheden je gebruik kunt maken:

      • iDEAL 
        Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Triodos Bank of Knab dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van je eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar www.ideal.nl.

      • Paypal 
        Als je kiest om via Paypal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kan hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.Waarom kiezen voor Paypal? Betalen via Paypal is veilig en snel. Met een Paypal account hoef je niet iedere keer je financiële informatie opnieuw in te vullen. Je hebt extra zekerheid vanwege de Paypal aankoopbescherming voor verzendbare goederen.

      • Afterpay (betalen na ontvangst)
        Voor achteraf betalen werken wij samen met het bedrijf Afterpay. Hiermee dien je pas binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de betaling te voldoen. De factuur wordt door Afterpay naar jouw e-mail verzonden en hiermee kan je digitaal de betaling afronden (je hebt dus internetbankieren nodig voor deze vorm van betalen).

        Deze betaalmethode is mogelijk als je:
        *In Nederland woont. *Het pakket binnen Nederland laat bezorgen.

        Betalen via Afterpay werkt eenvoudig:

      • Plaats de artikelen in jouw winkelmand.
      • Kies voor betalen via Afterpay door op het logo van Afterpay te klikken (aan betaling via Afterpay zijn €1,95 betalingskosten verbonden). 
      • Vul je persoonlijke gegevens in. Let hierbij op dat zowel telefoonnummer als geboortedatum een verplicht veld zijn.  Als jouw aanvraag is goedgekeurd, dan word je doorgestuurd naar de bevestiging van jouw bestelling en verschijnt de tekst 'Je hebt betaald via AfterPay'.
      • Bomont.nl ontvangt direct een bevestiging dat de betaling is goedgekeurd. Je ontvangt vervolgens per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.
      • Je ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van je bestelling de factuur van Afterpay per mail. Maak het verschuldigde bedrag over binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur. 

    Wat je verder moet weten:
    Maximaal orderbedrag voor een onbekende consument bij Afterpay is €200,-.
    Maximaal orderbedrag voor een bekende consument bij Afterpay is €300,-.


          Heb je vragen over de werking van Afterpay of over een lopende factuur neem dan rechtstreeks contact op met Afterpay, dat kan via de mail Klantenservice@afterpay.nl of via telefoonnummer 020 - 7 230 270
    Heb je vragen over een levering van een bestelling via Afterpay, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail: webshop@bomont.nl of via telefoonnummer 0118-586400.
      • Bancontact/MrCash 

    Bancontact/MrCash is de marktleider op de Belgische elektronische betaalmarkt.

      • Creditcard (Visa/Mastercard) 

    Je kunt er ook voor kiezen om met de creditcard Visa of Mastercard te betalen. Je creditcard gegevens worden versleuteld via de SSL-methode, hiermee worden je creditcardgegevens beveiligd verstuurd.

        • Plaats je bestelling en kies voor betalen met creditcard
        • Vul je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van de creditcard.
        • De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.
        • In veel gevallen moet je de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via internet. Met 3D Secure (Mastercard) en Verified by Visa doe je je internetaankopen met een extra wachtwoord.
        • Zodra de transactie is geautoriseerd ontvang je hierover bericht en wordt je bestelling (mits voorradig) verzonden.
        • In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij). Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen, dan ontvang je het tegoed weer terug op je creditcard. Meestal is de terugbetaling binnen 6 weken zichtbaar op je overzicht.
  • Het is helaas niet mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Een acceptgiro ontvangen kan wel, mits je kiest voor Afterpay als betaalmethode. Bij een Afterpay-bestelling is het mogelijk om Afterpay te vragen om een acceptgiro. Lukt het niet om de betaling van je bestelling af te ronden neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Zolang het bedrag van je bestelling niet afgeschreven is van je rekening en je nog geen bevestiging hebt gehad van jouw bestelling, kan je erop rekenen dat de bestelling in zijn geheel niet is volbracht.

    Dit kun je alsnog afmaken door de bestelling opnieuw te plaatsen, of opnieuw af te rekenen via de aangegeven betalingsmogelijkheden. Mocht je alsnog twijfelen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@bomont.nl of via + 31-118-586400 (tijdens kantooruren).

  • Ja, waardecheques ontvangen vanaf augustus 2015 kun je online verzilveren. De code op je waardecheque kan je invullen tijdens het betaalproces. Let op: heb je een kortings- of actiecode van ons ontvangen dan dien je deze in stap 1 van het bestelproces in te vullen.

  • Ja, ook je webshopaankopen tellen mee voor het sparen met onze waardecheque. Voorwaarde is daarbij dat het artikel niet is afgeprijsd, het geen actie betreft en er geen kortingscode op de bestellin is gebruikt. Je ontvangt een waardecheque als je aankoopbedrag in een halfjaar € 100,- of meer bedroeg. De waarde van je waardecheque bedraagt 5% van je aankoopbedrag van het afgelopen halfjaar.

  • Heb je een waardecheque, kortings- of actiecode van ons ontvangen en wil je deze verzilveren, dan kan je deze tijdens het betaalproces bij stap 2 invullen. Voer je code in in het invoerveld en klik op invoeren om je code toe te passen op je bestelling. 

    Voer je kortingscode in bij stap 2 van het betaalproces:

    Hier kan je je kortingscode invoeren

  • Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij de kortingscode die je wilt gebruiken (of de online code die genoteerd staat op je waardecheque of cadeaubon). 

  • Een Bomont cadeaukaart/bon kan je zowel in onze winkels aanschaffen als online. We hebben cadeaubonnen met vaste waarden tussen € 10,- tot € 100,- die we per post versturen.

  • Een Bomont cadeaukaart is geldig tot 2 jaar na uitgifte. De datum vind je terug op de verpakking van je cadeaukaart/bon. 

  • Klaar met online shoppen? Vul dan in jouw winkelmand onder "Verzilver uw actiecode & waardecheque" de code in die je achterop de cadeaukaart vind (of bij een gedrukte cadeaubon op de codesticker) en druk op > en het bedrag van jouw bestelling wordt direct verminderd met de waarde van jouw cadeaukaart. 

  • Nee, dat is niet nodig. We bewaren de restwaarde op je cadeaukaart, deze kan je de volgende keer dus weer gebruiken bij zowel een aankoop in de winkel als een online bestelling.

  • Deze kan je terugvinden op de verpakking van je cadeaukaart/bon (alleen de oorspronkelijke waarde) of informeer bij de kassa in één van onze winkels of via onze klantenservice wat het resterende bedrag op jouw cadeaukaart is.

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)