Service & contact

  • Nee de collectie die je online ziet is niet altijd gelijk aan die in de winkel, want elke winkel heeft zijn eigen assortiment. Het assortiment op de webshop is een samenstelling van de verschillende collecties. Ongeveer 90% van onze modecollectie is online verkrijgbaar, hiermee zijn wij een van de grootste zelfstandige modesites in het midden en hoogsegment van Nederland.

    Van onze woonaccessoires collectie is slechts een gedeelte online verkrijgbaar, voor het uitgebreide woonassortiment kan je in onze winkels terecht. 

  • Ja, die zijn exact gelijk en ook gelijk aan alle andere winkels in Nederland omdat er met vastgestelde adviesprijzen gewerkt wordt. Als je een artikel elders voor een andere prijs ziet horen wij dat graag. In de uitverkoopperiode kan het wel voorkomen dat de kortingen verschillen van andere winkeliers omdat iedere winkel zelf zijn sale prijzen bepaalt, de sale prijzen bij alle Bomont winkels (en onze online shop) zijn echter wel hetzelfde.  

  • De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doorgaans geldt een garantietermijn van 6 maanden.

  • Daar is geen vaste datum voor en bepalen wij vaak kort van tevoren. Zorg dat je je inschrijft voor de nieuwsbrief om te zorgen dat je als eerste op de hoogte bent (ook voor andere fijne kortingscodes)!

  • Wij proberen je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden. Als je een e-mail verzonden hebt naar webshop@bomont.nl ontvang je direct een ontvangstbevestiging met een ticketnummer.

    In drukkere periodes zullen wij in de ontvangstbevestiging communiceren binnen welke termijn je een antwoord kunt verwachten. Heb je een vraag die eerder beantwoord moet worden zoals bijvoorbeeld een fout in een lopende bestelling? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Heb je al gemaild en neem je toch telefonisch contact op? Zorg dan dat je het ticketnummer van de verzonden e-mail bij de hand hebt.

  • Op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur kan je onze klantenservice bereiken op het nummer: 0118-586400 of via webshop@bomont.nl

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)