0 Shoppingbag   € 0,00
Toegevoegd aan shoppingbag Shoppingbag (0 artikelen)

Geen artikelen aanwezig in shoppingbag.

Ruilen & retourneren

  • Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan je het maximaal 30 dagen na leverdatum retourneren (voor SALE artikelen geldt een maximum van 14 dagen na leverdatum). Het bijgevoegde retourformulier dien je volledig ingevuld bij de retourzending toe te voegen waarbij duidelijk aangegeven is welk artikel je waarom wil retourneren. Beschik je niet meer over het retourformulier? Neem dan contact op met onze klantenservice of download het Algemeen Herroepingsformulier.

    Er zijn vier manieren om je bestelling te retourneren:

    • Gratis retour brengen in één van onze filialen.
    • Meest gekozen methode: € 2,95 via een DHL servicepoint (binnen de Benelux)

      Je kunt je pakket gemakkelijk en goedkoop retourneren via een DHL Servicepoint voor € 2,95 per retourpakket. Dit bedrag verrekenen we automatisch met je retourbedrag (dus je hoeft niets voor te schieten bij het DHL Servicepoint, lekker makkelijk!). Het enige wat je hoeft te doen is het DHL retourlabel uit te printen. Je kunt deze verkrijgen via onderstaande knop. 

       

      Let op, invultips voor het formulier: Wij adviseren je bij gewicht 1 (KG) in te vullen en kies bij formaat de optie JA. Verstuur s.v.p. alle retouren van 1 bestelling in 1 zending retour. Vind je dichtstbijzijnde DHL servicepoint via deze locator. Is je pakket heel groot en vul je op zaterdag het retourformulier in? Dan komt DHL op dinsdag je pakket ophalen aan huis.

    • Zelf opsturen (via PostNL) - € 6,95 (indicatie)
    • Bomont Retourenafdeling, Anodeweg 62, 4338 RA Middelburg

    Let op: wij adviseren je om jouw retourpakket niet per brievenbuspost op te sturen (je ontvangt dan geen bewijs van verzending en het pakket is dan niet te traceren in het geval er iets misgaat). 

    Na ontvangst en controle van de retourzending wordt de terugbetaling verwerkt op dezelfde wijze als waar de bestelling mee betaald is. 
    Binnen +/- 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour kan je de terugbetaling verwachten. Heb je gekozen voor Afterpay? Dan ontvang je 3 dagen na de retourbevestiging een gecorrigeerde factuur in je email.

    Indien je hebt aangegeven dat je een artikel wilt omruilen, zullen wij indien voorradig een nieuwe maat/kleur toesturen. 


    De artikelen moet in de originele verpakking of een andere gelijkwaardige, stevige verpakking worden geretourneerd. Wanneer je de volledige bestelling retour stuurt heb je recht op terugbetaling van de gemaakte verzendkosten voor de heenzending. Het risico van het retourneren zijn voor rekening van de koper. 
    De artikelen worden niet terug genomen indien het artikel:

    • Beschadigd is of slijtage vertoond.
    • Gedragen is (buiten het normale passen om). 
    • Je hebt getracht een gebrek te herstellen
    • De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.

  • Meest gekozen methode: € 2,95 via een DHL servicepoint (binnen de Benelux)

    Je kunt je pakket gemakkelijk en goedkoop retourneren via een DHL Servicepoint voor € 2,95 per retourpakket. Dit bedrag verrekenen we automatisch met je retourbedrag (dus je hoeft niets voor te schieten bij het DHL Servicepoint, lekker makkelijk!). Het enige wat je hoeft te doen is het DHL retourlabel uit te printen. Je kunt deze verkrijgen via onderstaande knop. 

    Let op, invultips voor het formulier: Wij adviseren je bij gewicht 1 (KG) in te vullen en kies bij formaat de optie JA. Verstuur s.v.p. alle retouren van 1 bestelling in 1 zending retour. Vind je dichtstbijzijnde DHL servicepoint via deze locator. Is je pakket heel groot en vul je op zaterdag het retourformulier in? Dan komt DHL op dinsdag je pakket ophalen aan huis.

    Retourneren in een filiaal - GRATIS

    Lever je je retourpakket in een Bomont filiaal, dan is het retourneren gratis. 

    Zelf opsturen (via PostNL) - € 6,95 (indicatie)

    Stuur jouw retour op naar het adres Bomont Retourenafdeling, Anodeweg 62, 4338 RA Middelburg via een PostNL punt bij jou in de buurt

    Let op: wij adviseren je om jouw retourpakket niet per brievenbuspost op te sturen (je ontvangt dan geen bewijs van verzending en het pakket is dan niet te traceren in het geval er iets mis gaat).

  • In alle Bomont filialen heb je de mogelijkheid om een artikel of complete bestelling die je online hebt aangekocht te retourneren. Neem het retourformulier dat je bij je bestelling hebt gekregen (ingevuld) mee voor een vlotte afhandeling van de retour. Let op: het geld zal op dezelfde manier terugbetaald worden als de betaalmethode die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling en zal dus niet contant worden terugbetaald in de winkel. Je ontvangt binnen een enkele dagen een retourbevestiging van onze klantenservice per e-mail. Hierna kan je binnen +/- 5 werkdagen de terugbetaling verwachten. 

  • Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er helaas wel eens iets misgaan. Wij adviseren je daarom om alle artikelen na ontvangst te controleren op beschadigingen of verkeerde leveringen. Mocht dit toch het geval zijn, neem dan contact met onze klantenservice (webshop@bomont.nl of via 0118-586410). Dan zullen we een passende oplossing zoeken en zal je verdere instructies van onze klantenservice medewerkers ontvangen. 

  • Heb je niet de mogelijkheid om je pakket via DHL te retourneren dan kan je deze ook zelf opsturen naar ons retouradres. Richt het pakket aan: Bomont Retourenafdeling, Anodeweg 62, 4338 RA Middelburg. Het risico van retourneren is voor rekening van de koper, bewaar het verzendbewijs dus zorgvuldig. Wij adviseren je om jouw retourpakket niet per brievenbuspost op te sturen (je ontvangt dan geen bewijs van verzending en het pakket is dan niet te traceren in het geval er iets mis gaat).

  • SALE artikelen kan je binnen 14 dagen na levering retourneren, je ontvangt hiervoor gewoon je geld terug. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt de terugbetaling verwerkt op dezelfde wijze als waar de bestelling mee betaald is. Binnen +/- 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour kan je de terugbetaling verwachten.

  • Heb je een artikel gekocht en vertoond deze na een bepaalde tijd klachten en kan je redelijkerwijs verwachten dat het artikel na deze periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan?

    In dat geval kun je gebruik maken van jouw recht van reclamatie. Vul in dit geval onderstaande formulier in met een duidelijke beschrijving van de klacht en een foto indien mogelijk. Als de klacht gegrond is, zullen wij indien mogelijk het artikel repareren, vervangen of een andere passende oplossing aanbieden.

    De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: Beschadiging door opzet of nalatigheid; Normale slijtage en/of; Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. In alle gevallen bewaken wij een snelle afhandeling van de klacht.

  • 30 dagen na ontvangst van je bestelling.
    Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kun je het maximaal 30 dagen na leverdatum retourneren (voor SALE artikelen geldt een maximum van 14 dagen na leverdatum). Het bijgevoegde retourformulier dien je volledig ingevuld bij de retourzending toe te voegen waarbij duidelijk aangegeven is welk artikel je waarom wil retourneren.

  • Zodra wij jouw retourpakket hebben verwerkt, ontvang je van ons een bevestiging e-mail waarin wij de retourontvangst bevestigen. Let op in drukke periodes kunnen er soms een aantal dagen tussen het ontvangen en het verwerken van jouw retourpakket zitten. Heb je een bevestiging ontvangen van jouw retourzending? Dan zullen wij binnen 2-5 werkdagen het verschuldigde bedrag naar je overmaken of zal de factuur in het geval van achteraf betaling worden aangepast. Heb je verzocht om een ruiling dan zullen wij uiteraard zo snel mogelijk het nieuwe artikel naar je toe zenden (je wordt hier via de e-mail van op de hoogte gehouden).

Direct antwoord

0118-586400Van ma - vrij van 08.30 - 17.00 uur

webshop@bomont.nl(binnen 2 werkdagen antwoord op je vraag)